План оптимізації мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради на 2023 - 2025 роки
Додаток
до рішення сесії
Гречаноподівської сільської ради
від ____________ 2023 р.
План оптимізації мережі закладів освіти
Гречаноподівської сільської ради на 2023 - 2025 роки
Зміст
- Вступ
- Нормативно-правове забезпечення модернізації мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради на 2023-2025 роки.
- Актуальність і передумови розробки змін до плану оптимізації мережі закладів освіти громади.
- Аналіз існуючої мережі закладів освіти.
- Економічне обґрунтування змін до Плану оптимізації мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради на 2023-2025 роки.
- Трансформація мережі закладів загальної середньої освіти Гречаноподівської сільської ради.
Вступ
Освіта є важливим визначальним чинником соціально-економічного та духовного розвитку суспільства і реалізує запити громадян щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Одним з найголовніших напрямів реформування освіти є модернізація галузі на рівні громади. Без глибокого аналізу стану освіти та її проблем неможливо чітко окреслити її роль і місце в стратегії реформування шкільної освіти та визначити перспективи розвитку.
Зміни до Плану оптимізації мережі закладів освіти зумовлені процесами модернізації системи освіти, яка спрямована на приведення у відповідність до європейських стандартів, потреб сучасного життя, цілеспрямованої орієнтації на задоволення запитів учнів щодо здобуття якісної освіти.
Основними завданнями реалізації Плану є забезпечення доступу до якісної освіти для всіх дітей громади незалежно від місця проживання, можливості вибору закладів освіти дітьми; підвищення якості освітніх послуг, ефективності освітнього процесу, в тому числі результатів зовнішнього незалежного оцінювання; забезпечення варіативності освітніх послуг з урахуванням індивідуальних запитів; створення умов для розвитку здібностей дітей з особливими освітніми потребами; ефективне використання матеріальних, фінансових, кадрових ресурсів громади.
Пріоритетними завданнями є створення єдиного освітнього простору в межах адміністративно-територіальної одиниці та належних умов для забезпечення освітнього процесу, розвитку творчих здібностей, нахилів, обдаровань здобувачів освіти, упровадження сучасних освітніх технологій.
Серед найголовніших проблем в освітній системі Гречаноподівської сільської територіальної громади можна виділити такі:
-
- Малокомплектність закладів загальної середньої освіти та дошкільного закладу освіти: с. Водяне Водянська гімназія (початкова школа) -19 учнів станом на 01.11.2022р. (5 – 9 класи переведені до Олександрівського ліцею у зв’язку з організацією дистанційного навчання та недотриманням наповнюваності класів , менше 5 осіб); с. Степове Степівська гімназія – 55 учні ( відсутність 8 класу – з учні, за заявами батьків переведені до інших закладів освіти громади; с. Миролюбівка Миролюбівський ЗДО – 10 вихованців ( при наповнюваності групи 20).
- Збільшення витрат на одного учня в сільській місцевості та дефіцит сучасних освітянських ресурсів.
2. Нормативно-правове забезпечення
Плану оптимізації мережі закладів освіти
Гречаноподівської сільської ради на 2023-2025 роки
- Закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Постанова КМУ від 11.10.2021 № 1062 «Про затвердження Положення про ліцей», Постанова КМУ від 22.05.2019 «Про затвердження Положення про науковий ліцей», наказу Міністерства освіти і науки України від 16.10.2019 року № 1303 «Про затвердження Стандарту спеціалізованої освіти наукового спрямування».
- Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2014 року № 333.
- Актуальність і передумови розробки змін до Плану оптимізації мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради на 2023-2025 роки
Забезпечення рівного доступу до якісної освіти є одним із пріоритетних напрямів реалізації державної освітньої політики. В громаді проводяться заходи, спрямовані на послідовне реформування освіти, підвищення її якості та конкурентоздатності відповідно до сучасних суспільно-економічних процесів.
Основними завданнями розвитку системи освіти Гречаноподівської територіальної громади на період 2023-2025 років є охоплення навчанням і вихованням усіх дітей громади, забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти, економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, розвитку матеріально-технічної бази закладів. Реалізація Плану передбачає основні напрями модернізації мережі закладів освіти.
Мережа закладів загальної середньої освіти формується відповідно до законодавства з урахуванням соціально-економічної та демографічної ситуації, а також відповідно до культурно-освітніх та інших потреб територіальної громади або суспільства. Тому необхідно розглянути основні питання, що негативно впливають на якість освіти:
- малокомплектність класів у сільській місцевості, неможливість забезпечення вибору учнями профільності навчання, вимушена організація індивідуального навчання;
- соціальні проблеми сільської школи (значне зменшення кількості учнів, недовантаженість фахівців, предмет викладає не фахівець) , викладання предметів не за фахом, не сприяють залученню до роботи в них молодих педагогів. Натомість щороку все гостріше стає питання «старіння» педагогічних кадрів;
- фінансування навчальних закладів не в повному обсязі згідно з потребами.
Оптимізація має вирішити важливі соціально-освітні завдання:
- підвищення якості освіти й економічної ефективності функціонування закладів освіти громади,
- покращення доступу дітей і молоді до якісної освіти незалежно від місця проживання,
- ефективне використання матеріальних, кадрових і фінансових ресурсів для підвищення якості освітнього процесу.
У результаті оптимізації мережі система освіти громади має перейти в новий стан, який супроводжується істотними позитивними змінами в її організації і змісті, адекватним вимогам суспільства, особистісним запитам громадян, потребам ринку праці. Процес оптимізації освітньої мережі враховує демографічну ситуацію, прогнозування дитячих контингентів, соціально-економічні умови громади й розглядається в комплексі вибору різних типів закладів освіти і форм організації освітнього процесу.
Оптимізація закладів освіти, заснованих на комунальній формі власності, допускається лише за рішенням засновника і є виключно компетенцією сільської ради (пункт 30 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 8 та 32 Закону України «Про повну загальну середню освіту», статті 13 Закону України «Про освіту», статті 16 Закону України «Про дошкільну освіту»).
Відповідно до ст.35 Закону України «Про повну загальну середню освіту» здобуття повної загальної середньої освіти на певному рівні забезпечують:
- початкова школа, що забезпечує здобуття початкової освіти;
- гімназія, що забезпечує здобуття базової середньої освіти;
- ліцей, що забезпечує здобуття профільної середньої освіти.
Відповідно підпункту 13 пункту з розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про освіту» переоформлення установчих документів закладів освіти з метою приведення їх у відповідність із Законом України «Про освіту» здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом - до 28.09.2022.
-
- Закон України « Про повну загальну середню освіту», щодо початкової школи
- може функціонувати як окрема юридична особа;
- може бути структурним підрозділом у складі гімназії (абзац 15 частини першої статті 32 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»);
- може бути структурним підрозділом у складі ліцею – до 01.09.2027 (частина перша статті 35 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»);
- може мати дошкільний підрозділ (частина четверта статті 31 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).
З 01.09.2027 виключно за умови розміщення структурного підрозділу в окремій будівлі або відокремленому приміщенні з окремими входом/виходом і територією для вихованців дошкільного підрозділу.
-
- Закон України « Про повну загальну середню освіту», щодо гімназії
- може функціонувати як окрема юридична особа;
- може мати початкову школу як свій структурний підрозділ (абзац 15 частини першої статті 32 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»);
- може бути структурним підрозділом у складі ліцею – до 01.09.2027 (частина перша статті 35 ЗУ «Про повну загальну середню освіту»)
- може мати дошкільний підрозділ (частина четверта статті 31 Закону України «Про повну загальну середню освіту»).
З 01.09.2027 виключно за умови розміщення структурного підрозділу в окремій будівлі або відокремленому приміщенні з окремими входом/виходом і територією для вихованців дошкільного підрозділу.
-
- Закон України « Про повну загальну середню освіту», щодо ліцею
- може забезпечувати здобуття базової середньої освіти та, як виняток, здобуття початкової освіти (абзац сьомий частини першої статті 35 ЗУ «Про повну загальну середню освіту») – до 01.09.2027;
- з 01.09.2027 – виключно як окрема юридична особа;
- не може мати структурним підрозділом дошкільний підрозділ.
- Аналіз існуючої мережі закладів освіти І. Дошкільна освіта
Система дошкільної освіти представлена 4 закладами дошкільної освіти, у складі яких функціонує 6 дошкільних груп, де виховується 95 дітей (станом на 01.01.2023 р.).
Відсоток охоплення дошкільною освітою дітей:
- віком від 3 до 6 років становить – 86%.
Організованого підвезення дітей до закладів дошкільної освіти немає.
Середня наповнюваність дітей по громаді в закладах дошкільної освіти
становить 95. Всього місць у закладах дошкільної освіти 243.
Інформація щодо кількості дітей охоплених дошкільною освітою (станом на
01.01.2023 року) Гречаноподівської сільської ради
|
1 рік |
2 роки |
3 роки |
4 роки |
5 років |
6 років |
Черга |
Кількість дітей, які проживають |
14 |
18 |
23 |
30 |
25 |
40 |
16 |
Кількість дітей, які охоплені ЗДО |
0 |
10 |
18 |
26 |
27 |
14 |
16 |
Стан народжуваності по громаді (станом на 01.01.2023 року)
Назва села |
2017 рік |
2018 рік |
2019 рік |
2020 рік |
2021 рік |
2022 рік |
Степівський ЗДО |
8 |
3 |
7 |
7 |
6 |
3 |
Олександрівський ЗДО |
13 |
17 |
4 |
8 |
6 |
2 |
Гречаноподівський ЗДО |
8 |
7 |
7 |
4 |
2 |
6 |
Миролюбівський ЗДО |
6 |
4 |
6 |
3 |
2 |
2 |
Водянська гімназія |
3 |
2 |
1 |
1 |
3 |
0 |
Всього |
46 |
33 |
27 |
23 |
19 |
13 |
Мережа закладів дошкільної освіти станом на 01.01.2023
Територіальна громада |
Кількість ЗДО |
У них |
|
Місць |
Дітей |
||
Гречаноподівська СТГ |
4 |
243 |
95 |
Проектна потужність закладів дошкільної освіти
Назва ЗДО |
Кількість місць |
Кількість дітей (станом на 01.01.2023 року) |
Степівський ЗДО |
81 |
35 |
Олександрівський ЗДО |
107 |
20 |
Гречаноподівський ЗДО |
35 |
30 |
Миролюбівський ЗДО |
20 |
10 |
Інформаційні дані щодо закладів дошкільної освіти
№ |
Назва ЗДО |
Проєктна потужність закладу |
% наповню- ваності |
К-сть вихо- ванців у ЗДО 2022- 2023р. |
Персп.-на мережа на 2023-2024 н.р. |
Фактична кількість педпраців ників ( не педагогічних працівників) |
З них пенсі- онери |
1 |
Степівський ЗДО |
81 |
42 |
35 |
35 |
5/11 |
4 |
2 |
Олександрівський ЗДО |
107 |
19 |
20 |
20 |
3/9 |
2 |
3 |
Гречаноподівський ЗДО |
35 |
86 |
30 |
30 |
6/10 |
2 |
4 |
Миролюбівський ЗДО |
20 |
50 |
10 |
10 |
2/10 |
|
ІІ. Загальна середня освіта
Мережа закладів загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році складає 4 заклади освіти.
За останні роки кількість здобувачів освіти в сільській місцевості зменшилась. За попередніми розрахунками відмінність щодо кількості учнів на наступний навчальний 2023/2024 рік складає зменшення на 1%.
Несприятлива демографічна ситуація призводить до щорічного скорочення контингенту учнів. Відповідним чином збільшується кількість закладів загальної середньої освіти, у яких кількість учнів не перевищує 30- 50 осіб.
Інформаційні дані щодо закладів загальної середньої освіти 2022-2023 н.р. (станом на 01.02. 2023 року)
№ |
Назва ЗЗСО |
Проектна потуж- ність закладу |
% напов- нювано- сті |
К-сть учнів у 2022- 2023 н.р. |
Перспек тивна мережа на 2023- 2024 н.р. |
Фактична кількість педпраців ників (без сумісникі в) |
З них пен- сіоне ри |
1 |
Степівська гімназія |
300 |
18 |
55 |
53 |
15 |
0 |
2 |
Водянська гімназія |
200 |
9,5 |
19 |
16 |
6 |
2 |
3 |
Миролюбівська гімназія |
360 |
26 |
92 |
90 |
15 |
1 |
4 |
Гречаноподівський ліцей |
300 |
35 |
104 |
101 |
18 |
4 |
5 |
Олександрівський ліцей |
400 |
32 |
126 |
120 |
16 |
3 |
Попередній титульний список на 2023-2024н.р.
№
з/ п |
Назва ЗЗСО |
К-сть учнів у 2022-2023 н.р. |
Учнів 1-4 кл. |
Клас ів 1-4 всьог о |
Учнів 5-9 кл. |
Клас ів 5-9 всьго |
Учнів 10-11 кл. |
Клас ів всьо го по закл аду |
1 |
Степівська гімназія |
51 |
28 |
4 |
23 |
4 |
0 |
8 |
2 |
Водянська гімназія |
17 |
17 |
3 |
0 |
0 |
0 |
3 |
3 |
Миролюбівська гімназія |
88 |
30 |
4 |
58 |
5 |
0 |
9 |
4 |
Гречаноподівський ліцей |
109 |
35 |
4 |
57 |
5 |
17 |
11 |
5 |
Олександрівський ліцей |
128 |
47 |
4 |
66 |
5 |
15 |
11 |
Всього |
393 |
157 |
19 |
204 |
19 |
32 уч.. 4 кл |
42/49 |
Розрахункова наповнюваність класів Гречаноподівського ліцею Гречаноподівської сільської ради у зв’язку з перепрофілюванням на Гречаноподівську гімназію
клас |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
всього |
кількість учнів |
10 |
6 |
13 |
6 |
12 |
9 |
12 |
6 |
18 |
7 |
10 |
109при умові |
Розрахункова наповнюваність класів Олександрівського ліцею Гречаноподівської сільської ради у зв’язку з перепрофілюванням на Гречаноподівську гімназію
клас |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
всього |
кількість учнів |
13 |
8 |
12 |
14 |
11 |
12 |
10 |
17 |
16 |
8 |
7 |
128 при умові |
Наповнюваність класів Водянської гімназії Гречаноподівської сільської ради
клас |
1 |
2 |
3 |
4 |
Всього |
кількість учнів |
3 |
0 |
8 |
6 |
17 |
Кадровий потенціал педагогічних працівників 2022-2023 н.р. ( разом із сумісниками станом на 01.01.2023)
№
З / П |
Назва ЗЗСО |
Всього педагогіч них працівни ків |
Спеціаліст |
І категорія |
ІІ категорія |
Вища категор ія |
1 |
Степівська гімназія |
12 |
2 |
3 |
0 |
7 (1 (старши й вчитель) |
2 |
Водянська гімназія |
6 |
3 |
0 |
0 |
3 вчитель - методист) |
3 |
Миролюбівська гімназія |
15 |
2 |
5 |
3 |
5( 1 старший вчитель |
4 |
Гречаноподівський ліцей |
19 |
5 |
1 |
2 |
11( 2) |
5 |
Олександрівський ліцей |
18 |
5 |
2 |
0 |
11( 5 ) |
Загальний кадровий потенціал 2022-2023 н.р. (станом на 01.01.2023р.)
№
З/ П |
Назва ЗЗСО |
всього праців ників |
Всього учнів |
Педагогічний кадровий потенціал |
Обслу говую чий персо нал |
|||
всього працівн иків педагогі в |
всього педагогічн их працівникі в (основних) |
педагогічн их працівникі в (сумісників ) |
педагогічн их працівникі в (пенсійного віку) |
|||||
1 |
Степівська гімназія |
22 |
55 |
12 |
11 |
1 |
0 |
9 |
2 |
Водянська гімназія |
14 |
19 |
6 |
6 |
0 |
2 |
8 |
3 |
Миролюбівська гімназія |
26 |
92 |
16 |
15 |
1 |
1 |
10 |
4 |
Гречаноподівський ліцей |
29 |
104 |
19 |
19 |
0 |
3 |
11 |
5 |
Олександрівський ліцей |
31 |
126 |
18 |
16 |
2 |
3 |
13 |
Вакансії щодо кадрового потенціалу на 2022-2023 н.р. (станом на 01.09.2022р.)
Вакансії – відсутні.
- Економічне обґрунтування Плану оптимізації мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради на 2023-2025 роки.
У школах з 01.09.2023 року організовано дистанційне навчання так, як за дистанційною формою навчання не може бути організоване індивідуальне навчання , за заявами батьків діти переведені до інших закладів освіти ( Олександрівський ліцей та Миролюбівська гімназія). Після скасування дистанційної форми навчання і переходу до очної ( денної) форми навчання для учнів з наповнюваністю класу менше 5 організовується індивідуальне навчання у формі педагогічного патронажу, що за собою веде - зменшення кількість годин у навчальному плані, відсутність повноцінної позакласної, спортивно-масової, виховної роботи, що не сприяє соціалізації учнівської молоді.
Типовими стали такі проблеми сільської школи, як застаріла матеріально-технічна база , відсутність основного навчального обладнання, недостатнє навчально-методичне забезпечення. Сучасними вимогами є потреба в інклюзивному навчанні ( при наявності). Перш за все у закладах освіти необхідно створити освітнє середовище, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
Отже, головна суперечність окремих сільських шкіл, – забезпечення якісної освіти сільським дітям.
Проте сільські школи різні. Особливо великі труднощі в наданні учням якісної освіти мають заклади з малою кількістю дітей та малокомплектні школи. Під час розроблення Плану було проаналізовано демографічну ситуацію в громаді і в окремих населених пунктах, стан економіки громади, освітніх ресурсів, географічне розташування освітніх закладів, контингенти шкіл, освітні потреби населення.
Потребує окремої уваги ситуація щодо демографічної ситуації. За обліковими даними спеціалістів ЦНАП Гречаноподівської сільської ради різниця між приписаними до місця проживання і фактично проживаючими дітьми дошкільного та шкільного віку
№ |
Населений пункт громади |
К-сть дітей дошкільного віку |
К-сть дітей шкільного віку |
1 |
Гречані Поди |
35 ( 43 / 30(6) - 7 |
66 (107/105)
|
2 |
Миролюбівка |
16 ( 34 / 10(5) -24 |
101 ( 153/ 92(-61))
|
3 |
Свистунове |
18 |
52
|
4 |
Красний Під |
3 |
25
|
5 |
Калинівка |
1 |
4
|
6 |
Трудолюбівка |
4 |
12
|
7 |
Степове |
51 (52 / 35) -17 |
141 ( 149 / 55(-94)
|
8 |
Кравці |
1 |
8
|
9 |
Водяне |
17 (26/0 (-26) |
56 (87/19(-68))
|
10 |
Пологи |
3 |
9
|
11 |
Кряжове |
6 |
22
|
12 |
Озерне |
0 |
0
|
13 |
Подове |
0 |
0
|
14 |
Олександрівка |
54 (54/20 (5) -29 |
162 (116/-46
|
15 |
Нове життя |
0 |
0
|
Всього |
15 |
209 |
658
|
Важливу роль у поліпшенні якості освіти відіграє забезпечення оптимальних умов для навчання кожної дитини, до яких у нашій громаді належить, насамперед, організація підвозу. У громаді не достатня кількість автотранспортних засобів для здійснення підвозу.
20.02.2023 року подано заявку та надано інформацію щодо організації підвезення учнів та вчителів до закладів освіти. Цього ж дня 20.02.2023 року отримано лист від департаменту освіти і науки облдержадміністрації про взяття до уваги потреби Гречаноподівської сільської ради у придбанні автобуса.
Важливим інноваційним кроком у сфері освіти є профільне навчання у старшій школі. У сільських школах громади відсутні класи з поглибленим вивченням окремих предметів. В умовах невеликих малокомплектних закладів надзвичайно складно забезпечити якісне профільне навчання.
Метою плану модернізації мережі закладів загальної середньої освіти на 2023-2025 роки є цілеспрямований перехід освітньої системи до Нової української школи, що дасть можливість забезпечити нову якість освіти, доступність освітніх послуг, підвищення ефективності використання освітніх ресурсів.
Наступним етапом в реалізації НУШ буде 2023 – 2025 р..
Нажаль мережа закладів освіти повинна бути змінена у зв’язку з неможливістю створення ліцеїв ( відповідно до Положення про ліцей):
Шляхи модернізації та оптимізації мережі закладів освіти:
- реорганізація навчальних закладів (пониження ступеня);
Очікувані результати реалізації Плану:
- приведення у відповідність мережі закладів освіти відповідно до законодавства.
Розробляючи план модернізації та оптимізації шкільної мережі, відділ освіти Гречаноподівської сільської ради виходив з розрахунків, які чітко демонструють, що малокомплектні школи громади, які функціонують в обмеженому соціально-культурному середовищі, де низька народжуваність, наявні проблеми з інфраструктурою, соціально- культурною та виробничими сферами села, не мають значної перспективи розвитку.
Вартість утримання здобувачів освіти по закладах загальної середньої освіти
Назва ЗЗСО |
Видатки харчування тис.грн. |
Видатки Тепло |
Видатки на газ тис.грн. |
Видатки на електроенергію тис.грн. |
Утримання 1-го учня тис.грн./рік |
Всього учнів (на 01.02.2023р.) |
Степівська гімназія |
4466 |
742 408,25 |
|
139426,00 |
16033,00 |
55 |
Водянська гімназія |
4466 |
594154,25 |
|
94106,00 |
36929,00 |
19 |
Миролюбівська гімназія |
4466 |
1301723,25
|
|
161124,00 |
15901,00 |
92 |
Гречаноподівський ліцей |
22991 |
978289,25 |
|
62988,00 |
10233,00 |
104 |
Олександрівський ліцей |
21910 |
|
565789,00 |
157814,00 |
5917,00 |
126 |
Середня вартість утримання одного учня в закладах освіти України у 2022 році становить 24,7 тис. грн. на рік. По Гречаноподівській сільській раді показник середньої вартості утримання одного учня у 2022 році становила – 50,1 тис. грн. , прогнозований показник на 2023 рік – 75,4 тис.грн
Такі затрати не забезпечують якість освіти, а спрямовуються на утримання приміщення, оплату праці та комунальних платежів.
Забезпеченість педагогічних працівників у розрізі
закладів освітньою субвенцією за вересень- лютий 2022-2023н. р.
|
|
Субвен ція на заклад освіти (тис.гр н.) |
Тарифікаці я за місяць |
Оздоро вчі на 2023 |
Вина город а (тис.г рн.) |
Потре ба в заробі тній платі без нарах увань (тис.г рн.) |
Потреб а в заробіт ній платі з нараху ванням и (тис.гр н.) |
Престиж ність 5- 20% (тис.грн.) |
Фактич ні видатки за місяць ( за міни, лікарня ні, доплати ,тис.грн . ) |
учнів |
|
||||||||
Степівська гімназія |
55 |
210,8 |
171829,00 |
95,9 |
95,9 |
172,9 |
210,8 |
21,9 |
35,13 |
|
1179 |
973,2 |
1179 |
196,50 |
|||||
Водянська гімназія |
19 |
608,3 |
55095,00 |
43,5 |
43,5 |
503,1 |
608,3 |
7,3 |
101,38 |
Миролюбівська гімназія |
92 |
1489,2 |
185782,00 |
124,1 |
124,1 |
1232,8 |
1489,2 |
24,4 |
101,38 |
Гречаноподівський ліцей |
104 |
1999,3 |
259540,00 |
155,4 |
155,4 |
11638,8 |
1999,3 |
33,1 |
333,22 |
Олександрівський ліцей |
126 |
1941,6 |
244512 |
146,3 |
146,3 |
1594,7 |
1941,6 |
31 |
323,60 |
Всього доплата на заробітну плату з місцевого бюджету малокомплектним
закладам освіти
Степівська гімназія та Водянська гімназія становить – 1 787,3 тис.грн
Кількість учнів |
Фінансування з державного бюджету освітньої субвенції на 1 учня за (вересень- лютий 22-23 .) в середньому припадає, тис.грн. |
Надійшло освітньої субвенції за кожен заклад тис.грн. |
Використано на заробітну плату та нарахування педагогічним працівникам тис.грн. |
Різниця між надходженням і використанням, тис.грн |
|
Степівська гімназія |
55 |
3,83 |
210,8 |
210,8 |
0 |
|
|
21,44 |
1179 |
1179 |
0 |
Водянська гімназія |
19 |
32,02 |
608,3 |
608,3 |
0 |
Миролюбівська гімназія |
92 |
16,19 |
1489,2 |
1489,2 |
0 |
Гречаноподівський ліцей |
104 |
19,22 |
1999,3 |
1999,3 |
0 |
Олександрівський ліцей |
126 |
15,41 |
1941,6 |
1941,6 |
0 |
Економічне обґрунтування оптимізації мережі закладів освіти
№ з/п |
Назва закладу освіти |
Шляхи оптимізації (ліквідація, реорганізація з пониженням ступеня тощо) |
Вивільнені кошти за шість місяців |
|
1 |
Водянська гімназія |
Ліквідація / призупинення з 01.07.2023 |
1346492,00 |
|
2 |
Гречаноподівський ліцей |
Перепрофілювання шляхом пониження ступеня з 01.09.2024 |
490611,00 |
|
3 |
Олександрівський ліцей |
Перепрофілювання шляхом пониження ступеня з 01.09.2024 |
391550,00 |
|
|
Всього |
1 |
|
|
- Трансформація мережі
закладів загальної середньої освіти Гречаноподівської сільської ради
Проведений аналіз поточної та перспективної мережі закладів освіти Гречаноподівської сільської ради дозволив окреслити напрями її модернізації та оптимізації.
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. |
Вивчити стан розвитку мережі закладів освіти, визначення її ефективності щодо задоволення потреб населення у високоякісних освітніх послугах, соціальної та економічної доцільності, перспектив модернізації відповідно до демографічних показників. |
Щорічно |
Відділ освіти |
2. |
- Гречаноподівського ліцею з 01.09.2025 року у Гречаноподівська гімназія; - Олександрівського ліцею з 01.09.2025 у Олександрівська гімназія; 2. Призупинити діяльність Водянської гімназії з 01.06.2023 року |
01.09.2025 р. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
3. |
Вивчити можливість ефективно використання вивільнених будівель закладів освіти до життя громади. |
01.09.2024 р. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
4. |
Вжити заходів щодо працевлаштування педагогічних працівників у разі ліквідації закладів освіти. |
01.09.2024 р. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
5. |
Проводити детальний аналіз:
|
Щороку до 01 липня |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
|
контингенту на наступні п’ять років;
|
|
|
6. |
Забезпечення закладів освіти в повній мірі кваліфікованими кадрами |
2023-2025 рр. |
Відділ освіти, керівники закладів |
7. |
Забезпечення шкільними автобусами |
2023-2024 рр. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
8. |
Здійснення енергозбережувальних заходів по закладах |
2023-2025 рр. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. керівники закладів освіти |
9. |
Створення нового освітнього середовища за вимогами Нової української школи шляхом облаштування шкіл меблями, обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання |
2023-2025 рр. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти., керівники закладів освіти |
10. |
Створення умов для отримання освіти дітьми з особливими освітніми потребами - організація інклюзивного навчання ( за потреби) |
2023-2025 рр. |
Керівники закладів освіти, Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
11. |
Зміцнення навчально – матеріальної бази шляхом оновлення засобів навчання, придбання сучасних навчальних кабінетів, навчально-комп’ютерних комплексів та мультимедійної техніки, покращення методичного супроводу освітнього процесу, забезпечення шкільними автобусами |
2023-2025рр. |
Керівники закладів освіти, Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. |
12. |
Забезпечення проведення методичних заходів з педагогічними працівниками з метою підвищення фахової професійної майстерності викладання профільних дисциплін |
2023-2025 рр. |
Гречаноподівська сільська рада, відділ освіти. керівники закладів освіти. |
Трансформація мережі закладів загальної середньої освіти
Гречаноподівської сільської ради відповідно до чинного законодавства на 2023-2025 рр
Типи закладів ЗСО |
Після трансформації (кількість закладів громади) |
Гімназія з початковою школою |
5 |